Krachttraining

Kracht- en rompstabiliteitsoefeningen zijn onmisbare elementen in een effectief trainingsprogramma voor onze 'pupillen'. Hieronder staat de instructievideo. In de subpagina's staan telkens 7 instructievideo's van belangrijke oefeningen. Maand 1 start met de eenvoudige basis. Maand 2 wordt het een tikkie zwaarder en maand 3 komt er nog een schepje bij bovenop. Klik op één van de plaatjes, even 5 seconden wachten en de rest wijst voor zich. Wil je een persoonlijk schema, stuur dan een bericht. Meedoen is gratis en erg makkelijk. Succes!

©2019 Stichting Forza staat geregistreerd  bij de Kamer van Koophandel in Nederland onder nummer 53772067.

Onze vaste partners zijn: Kaats-Coaching (krachttraining), Bioracer (wielerkleding), Sensa Bikes (fietsen), Sportvoedingwebshop (sportvoeding), BJVH (huisstijl), Astrid van Egmond (webdesign en SEO).

Fondsen die we middels onze dienstverlening veelvuldig steunen zijn o.a.: KWF Kankerbestrijding, MS Vereniging, Stichting ALS, Stichting Join 4 Energy en het Reumafonds